Zoek niet verder maar laat u vinden!

Drie jonge ondernemers uit Haarlem zijn gespecialiseerd in vindbaarheid op Google! Maar wat is het succes achter het bedrijf? Door hun klanten worden ze gezien als SEO (search engine optimization) In het Nederlands vertaald naar zoekmachine optimalisatie. Zelf zien ze dit anders. Het stokpaardje van het bedrijf is vindbaarheid optimalisatie. De gedachten hierachter is simpel. Niet de zoekmachine wordt geoptimaliseerd maar de vindbaarheid.

 

Vindbaarheid website

 

De heren van het internet marketing bedrijf werken vanuit de visie dat het aantrekken van meer potentiele klanten de conversie van een website doet verhogen. Dat is stap 1 richting meer omzet uit je bedrijf halen. Stap 2 is een extra stap voorwaarts door niet alleen meer klanten naar de website te trekken maar de website dusdanig in te richten dat deze meer omzet genereerd.

 

Terug naar de vindbaarheid website. Dit gebeurt vanuit de visie dat een ondernemer zijn doelgroep kent. Het internet marketing bedrijf onderzoekt hoe deze doelgroep de website van de klant benaderd. Welke zoekwoorden gebruikt de klant van de ondernemer? Vaak heeft de ondernemer hier geen weet van.

 

Samen met de ondernemer wordt een lijst van focus zoekwoorden samengesteld. Daarna wordt de website van de klant geoptimaliseerd op deze focus zoekwoorden. In maandelijkse stappen wordt de vindbaarheid vergroot. Maandelijks ontvangt de ondernemer de successen via een positierapportage. De posities van de focus zoekwoorden worden onafhankelijk gemeten. Elk IP-adres wordt door google beinvloed. De posities op de juiste manier meten is een wetenschap opzich. Zoals eigenaar Hans Poelman het verwoord: “Iedereen heeft een eigen Google” “Bij niemand is het gelijk”.

 

Conversie optimalisatie

 

Zoals eerder aanbod kwam, meer bezoekers is mooi, het zal de conversie in absolute zin doen stijgen maar om het optimale uit je website te halen is er nog een succes factor die niet moet worden onderschat. Hoe succesvol is je website?

 

Meten is weten en de statische feiten geen betekenis aan deze cijfers. Om je bedrijf online succesvol te laten zijn is het goed om te weten wat de conversie is. Conversie meten kan op vele manieren. Belangrijk is dat de meet instrumenten goed worden ingericht. Ook hierin zijn de heren van het internet marketing bedrijf experts. Daarnaast doen ze onderzoek hoe de conversie kan worden verhoogt. Na een uitgebreide analyse starten ze samen met u een A/B test. Een test waarin een belangrijke factor wordt gewijzigd om te zien welke invloed dit heeft op de conversie. De externe invloeden worden er zorgvuldig uitgefilterd.

 

 

 

 

Voor meer info : volg de link